Barion Pixel

Szállítási feltételek

A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut a rendelkéskor megadható módon szállítmányozó cég igénybevételével juttatja el az Vevő által megjelölt szállítási címre.
 
a) FoxPost (csak magyarországi szállítás esetén)
A Szolgáltató az árut a rendeléskor megadott címen található FoxPost automatába küldi.
 
b) Magyar Posta Zrt.
 
A házhoz szállítási díj összege a megrendelt termékek súlyától függően kerül meghatározásra a Magyar Posta Zrt. hatályos díjszabása szerint (https://www.posta.hu/dijszabasok).
Bruttó 100.000Ft. összeget meghaladó vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes.
 
A megrendelt áruk házhozszállítása esetén a csomagküldési díjat, fuvardíjat magában foglaló szállítási díjat a Vevő viseli, a szállítás díja a szállítási mód kiválasztásánál van feltüntetve, és a megrendelést összesítő képernyőn, a számlán és a megrendelést visszaigazoló e-mailben is szerepel. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a www.ejoltar.hu weblapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt áruk szállítási díját nem befolyásolja.
Ha egy Vevőtől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Szolgáltató felhívja az Vevő figyelmét arra, hogy a külön-külön leadott megrendelések utólagos összevonása nem igényelhető; ugyanakkor a Szolgáltató fenntartja a jogot több megrendelt cikk egy szállításba történő összevonására.
 
A szállítás várható időpontjáról a Magyar Posta Zrt. oldalán található nyomkövetés oldalon (https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes), a küldeményazonosító megadásával tájékozódhat, Vevő felelőssége a jelzett, illetve egyeztetett időpontban átvenni a megrendelt szállítmányokat.
 
A megrendelt árut/árukat a Magyar Posta Zrt. munkatársai munkanapokon 8 és 18 óra között szállítják ki az Vevő által jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően megadott, a Szolgáltató által a visszaigazoló e-mailben rögzített címre. Ha a kézbesítés sikertelen a postás értesítőt hagy a címen, mellyel a csomag az értesítőn szereplő postán, a szintén ezen szereplő időpontig személyesen átvehető. Amennyiben a Magyar Posta Zrt. a csomagot a megrendelő hibájából nem tudja kézbesíteni, és ezáltal a csomag sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezik a feladás helyére, úgy a megismételt feladás, valamint a tárolás költségeit a címzett viseli.
 
Az általános szállítási határidő változó és tájékoztató jellegű. A készleten lévő áruk esetében a szállítási határidő általában 2-3 munkanap, egyéb esetekben hozzávetőlegesen 7-10 munkanap. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a 10 munkanapot, a Szolgáltató az adott megrendelés feldolgozását követően haladéktalanul telefonon vagy e-mailben tájékoztatja a Vevőt. 
 
A Szolgáltató felhívja a Vevő figyelmét arra, amennyiben a postai kézbesítését választotta, akkor az áru átvételekor győződjön meg a csomagolás sértetlenségéről. Abban az esetben, ha a Vevő a csomagolást sérültnek ítéli meg, a csomag felbontását követően ellenőrizze az áru épségét. Amennyiben a megrendelt árun sérülés található, a Vevő köteles a Magyar Post  Zrt.-től annak jegyzőkönyvben való rögzítését kérni. Abban az esetben, ha a jegyzőkönyv felvétele Vevőnek felróható okból elmarad, akkor a Szolgáltató az ebből eredő károkért való felelősségét teljes mértékben kizárja.
 
A Szolgáltató a Vevő részére a megrendelés visszaigazolását követően, illetve a kiszállítás megkezdését megelőzően állítja ki a számlát, amelynek értéke a megrendelt házhozszállítás tekintetében közvetített szolgáltatást tartalmaz. A számla átadása az áru leszállításával, illetve átadásával egyidejűleg történik.
 
A vételár, illetve a szállítási díj határidőben történő maradéktalan megfizetésének elmaradása esetén a Szolgáltató jogosult a Vevő megrendelését törölni, illetve a szerződéstől elállni, és ezzel felmerülő kárát a Vevővel szemben érvényesíteni.
Szolgáltató a jelen bekezdésben rögzített bármely jogosultságának érvényesítéséről a Vevőt e-mail útján tájékoztatja.
 
A Szolgáltató jogosult a bruttó 70.000.- Ft. összeget meghaladó megrendelés esetében átutalás útján vagy készpénzben a Vevőtől 30% előleget kérni. Az előleg megfizetéséről a Szolgáltató számlát állít ki. Abban az esetben, ha a Vevő az előleg megfizetését megtagadja, akkor a Szolgáltató jogosult a Vevő megrendelését törölni. Szolgáltató a megrendelés törléséről a Vevőt e-mail útján tájékoztatja.
 
Amennyiben www.ejoltar.hu weblapon rendszerhiba vagy egyéb okból hibás áron kerül feltüntetésre az áru, a Szolgáltató hiba felismerését követően haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt az áru tényleges vételáráról, azzal, hogy a Vevő a tényleges vételár ismeretében a megrendelését e-mail útján megerősítheti, vagy a szerződéstől elállhat.
Powered by wAdmin | v3.4.6 | vvortex.hu
  Éjoltár
© Éjoltár | 2024